REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

OPPROJEK.COM.PL

 

STRONY TRANSAKCJI

  1. SPRZEDAJĄCY: firma OPPROJEKT SP Z. O. O. z siedzibą ul. Wiązowa 20,87-123 Brzozówka, posiadająca NIP 8792751392 oraz REGON: 526499564, adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@opprojekt.com.pl, numer telefonu: 798- 020- 032
  2. KUPUJĄCY: dowolna osoba fizyczna lub prawna korzystająca ze strony internetowej opprojekt.com.pl oraz posiadająca zdolność do czynności prawnych.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym opprojket.com.pl prowadzony jest przez OPPROJEKT SP. Z O. O. z siedzibą ul. Wiązowa 20, 87-123 Brzozówka
  2. Sklep opprojket.com.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Niniejszy regulamin określa warunki korzystania ze sklepu internetowego za pośrednictwem witryny internetowej dostępnej pod adresem opprojket.com.pl
  4. Każdy Kupujący z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu opprojekt.com.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. Za pośrednictwem witryny internetowej opprojekt.com.pl sprzedawane są towary w postaci dokumentacji projektowej domów typowych.
  6. Podane przy towarach ceny są kwotami brutto. Firma jest zwolniona z podatku VAT.
  7. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura.
  8. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej opprojekt.com.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Sprzedającego.
  2. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej opprojekt.com.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  3. KLIENT/ USŁUGOBIORCA (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  4. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma (PROJEKT) albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  5. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
  6. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem opprojekt.com.pl.
  7. SPRZEDAWCA/ USŁUGODAWCAOPPROJEKT SP. Z O. O. z siedzibą ul. Wiązowa 20,87-123 Brzozówka, NIP: 8792751392, REGON: 526499564, adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@opprojekt.com.pl, numer telefonu: +48 798-020-032.
  8. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  9. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  10. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
  11. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.)
  12. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

PRAWA AUTORSKIE

  1. Z uwagi na ustawę o prawach autorskich Sprzedającemu przysługują prawa autorskie do Dokumentacji projektowej domów typowych. Prawa autorskie Sprzedającego nie są ograniczone w zakresie objętym umową i w momencie zakupu zostają przeniesione na Kupującego do jednorazowego wykorzystania podczas realizacji inwestycji wyłącznie przez Kupującego.
  2. Każdy egzemplarz towaru jest oryginalnie zabezpieczony plombą, której usunięcie skutkuje jednorazowym wykorzystaniem praw autorskich do realizacji inwestycji przez Kupującego i nie podlega zwrotowi.
  3. Prawa autorskie do Dokumentacji projektowej nie mogą być przez Kupującego przeniesione na osoby trzecie.
  4.  Wszelkie materiały graficzne wykorzystane do prezentacji projektów na stronie opprojekt.com.pl objęte są ochroną prawa autorskiego. Wykorzystywanie ich do celów komercyjnych bez zgody i wiedzy autorów jest zabronione i grozi konsekwencjami prawnymi.
  5. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem biuro@opprojekt.com.pl są własnością OPPROJEKT SP Z. O.O. ul. Wiązowa 20,87-123 Brzozówka, NIP: 8792751392, REGON: 526499564, adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@opprojekt.com.pl, numer telefonu: +48 798-020-032.
  6. Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Sprzedającemu, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony biuro@opprojekt.com.pl, bez zgody Sprzedawcy.
  7. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem biuro@opprojekt.com.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem biuro@opprojekt.com.pl użyte są w celach informacyjnych

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep opprojekt.com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sklepu internetowego
  2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych, prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  4. Cena Produktu podana na stronie internetowej Sklepu podana jest w kwocie brutto (PLN) Firma jest zwolniona z podatku VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  6. Forma składania zamówień:
    • poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (opprojekt.com.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@opprojekt.com.pl,
    • telefonicznie pod numerem: +48 798- 020- 032.
  7. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
  8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  9. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 9 do 16 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  10. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt 5.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    • potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    • formularz odstąpienia od umowy,
    • niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
  5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu i/lub wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    • płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
    • system płatności online z wykorzystaniem platformy Przelewy 24
  2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 54 1050 1979 1000 0090 8288 4363 (Bank ING) OPPROJEKT SP Z O. O. ul. Wiązowa 20,87-123 Brzozówka, NIP: 879-275-13-92. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
  3. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.
  4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  5. W przypadku wyboru płatności opisanej w pkt 7.1, Produkt zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
  2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika. Czas kompletowania Produktu wynosi od 7 do 14 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.
  3. Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  4. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatem.

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
  3. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@opprojekt.com.pl.
  4. W powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  5. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Wiązowa 20, 87-123 Brzozówka.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
  7. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w Regulaminie– nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Kupującym, o którym mowa w Regulaminie Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
  8. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana z użyciem poczty elektronicznej wiadomością e-mailową.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Kupujący, o którym mowa w Regulaminie ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul. Wiązowa 20,87-123 Brzozówka.
  4. Klient, o którym mowa w Regulaminie, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Klient, o którym mowa w Regulaminie, powinien obchodzić się z Produktem i sprawdzać go tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  5. Z zastrzeżeniem pkt 4.2 Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient, o którym mowa w Regulaminie, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży i zwrocie zakupionego produktu- zgodnie z pkt 4.2.
  6. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu, poniesionych przez Kupującego dodatkowych kosztów.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem.
  8. Kupujący odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  9. Termin czternastodniowy na odstąpienie od umowy liczy się od dnia, w którym Kupujący, objął Produkt w posiadanie.
  10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10 Regulaminu.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  5. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
  7. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim iw języku polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd ze względu na siedzibę Sprzedającego
  4. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  5. Klient w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

E. oferta@opprojekt.com.pl

T. 798 020 032

Projekt strony internetowej wykonany przez JL, polityka prywatności

NIP: 8792751392
REGON: 526499564

OPPROJEKT sp z o. o.

 

 798 020 032

 

 oferta@opprojekt.com.pl

 ADRES:

 

ul. Wiązowa 20

87-123 Brzozówka